עמוד אינו נמצא

איך מאחסנים קנאביס רפואי ומה חשוב לדעת?

כספת לאחסנת קנאביס רפואי היא חובה עבור כל מי שמחזיק בקנאביס רפואי לרבות חוות גידול, בתי מרקחת ומשתמשים פרטיים. הכספת מספקת הגנה מפני גניבה והיא נחשבת לחזקה מאוד עם קושי רב לפרוץ אותה. בנוסף לכך, היא מספקת הגנה מפני גישה בלתי מורשית של עובדים, בני משפחה או כל גורם אחר. כספות המשמשות לאחסנה של קנאביס רפואי ניתנות לנעילה במפתח או באמצעות קודן דיגיטלי, כך שרק בעלי המפתח או הקוד יכולים לגשת אליהן. הכספות הללו עשויות מחומרים עמידים במיוחד, כך שהקנאביס מוגן מפני נזק או מקרים של שריפה במבנה. כאשר בוחרים כספת לאחסנת קנאביס רפואי, חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים הרלוונטיים אליכם כמו רמת האבטחה הנדרשת לכם, קלות השימוש וגודל הכספת.

מיגון חדרי קנאביס באמצעים מתקדמים

כספות פלדה בעלות מיגון דופן בעובי של 5 מ”מ ומעלה נחשבות למצוינות לצורכי מיגון חדרי קנאביס. אתם יכולים לשמור בדרך זו על כל הקנאביס שלכם לטווח הארוך ולהנות מהאפשרות לבטח את כמות הקנאביס דרך אחת מחברות הביטוח בארץ. ישנן תקנות בין לאומיות מחמירות המתייחסות לאחסון של תרופות באופן כללי וקנאביס בפרט ובכדי שתוכלו לבטח את חדרי הקנאביס שלכם, אתם צריכים כספת איכותית העומדת בכל התקנות הנדרשות. גידול הקאנביס לטווח הארוך דורש השקעה כלכלית גדולה ולכן כל השקעה באבטחת התוצר הסופי של הקנאביס הוא קריטי לצורכי שיווק ומכירה של המוצר לצרכים רפואיים.

פתרונות אחסון קנאביס בשוק הישראלי

השוק הישראלי כולל גידולים חקלאיים רבים של צמח הקנאביס. צמח הקנאביס מאפשר ליצור גם מוצרים העשויים מתמצית הצמח כאשר הכל מיוצר בתנאים אופטימליים. פתרונות אחסון קנאביס צריכים להיות מותאמים אישית לכל בית עסק או חברה על מנת לבנות מענה איכותי של אבטחה לטווח הארוך. ככל שיהיו לכם יותר ויותר מוצרים מצמח הקנאביס, תצטרכו פתרונות אחסון איכותיים וגדולים יותר. אנחנו בחברת בריח סדן מציעים לכם את הכספות הטובות ביותר לאחסון של מוצרים רפואיים. אנחנו פועלים בתחום ייצור הכספות כבר למעלה מ-87 שנים ברציפות ומספקים מענה מאובטח לאחסון בהתאמה אישית לכל לקוח.

הזמנת כספת לאחסנת קנאביס רפואי

לקבלת פרטים נוספים על תכנון וייצור של כספת לאחסנת קנאביס רפואי, צרו איתנו קשר דרך האתר ואנחנו בחברת בריח סדן נשמח לסייע לכם בבחירת הכספת המתאימה ביותר לצרכים שלכם.